intime/frække lesbiske lege
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hejsa. Jeg er en pige på 14 år, som har en dejlige pigekæreste på 13 år. Vi har kommet sammen i snart 3 måneder og vi er rigtig glade for hinanden. Indtil videre har vi kun kysset hinanden meget sammen og det er også rart. Vi regner med at vi vil prøve at være sammen så meget som muligt vi kan her i juleferien. Vi er småt begynde at snakke om at prøve noget mere end bare at kysse. Vil gerne høre om i har nogle forslag eller ide´er om hvad vi kunne prøve af intime sammen udover at kysse hinanden. Forslag til hvad vi som nye kan prøve sammen, feks når vi skal overnatte hos hinanden osv. Tænker mest på om i har ide til nogle intime/frække lesbiske lege? Nogle gode lege vi kan lave som nybegynder? Takker for hjælpen. Glædelig jul :)

Svar:
Hej Pige 14 år.
Det er fedt, at du har en dejlig pigekæreste og at I er rigtig glade for hinanden. Jeg kan godt forstå hvis I har været i gang med at kysse i et stykke tid og nu gerne vil prøve lidt mere intime ting. Men jeg er nød til at fortælle dig, at så længe I begge er unden den seksuellelavalder, så må I ikke have sex sammen.
Den seksuelle lavalder er 15 år og den er der for at beskytte dig, sådan at du ikke bliver udnyttet og ikke gør noget, som du eller din krop ikke er klar til. Derfor kan jeg desværre ikke kan give dig nogle råd til intime/frække lege. Jeg kan godt forstå at det kan være lidt svært at forstå, når I nu begge gerne vil. Men jeg synes I skal vente med de mere intime/frække lege.
Hvis I alligevel beslutter jer for at gå videre, så er det vigtigt at I begge føler jer trygge og har lyst.
Jeg håber du kan bruge mine råd :)
Glædelig Julehilsner Mie