Intet presperm!
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej cyberhus super fed hjemmeside i har her ;) Men nu til mit spørgsmål. Når jeg onanere kommer der intet presperm, men jeg kan sagtens producere sæd når jeg kommer. Intet problem der. Men i stedet for presperm bliv mit pikhoved bare helt tørt. Mvh forvirret fyr :)

Svar:
Kære forvirrede dreng.
Tak for roserne og fordi du skriver til os i Cyberhus.
Jeg kan godt forstå du bliver lidt forvirret over at der ikke kommer præsperm hos dig, men det er meget forskelligt for hver enkelt mand og dreng hvor lidt eller meget man producerer. At du ikke oplever at få præsperm behøver ikke  at betyde, at du aldrig kommer til at opleve det. Hvis du ikke gør, så kan jeg fortælle dig, at det ingen betydning har for om du kan gennemføre et samleje og evnen til at få børn.
Hvis det gør ondt når dit pikhoved er tørt når du onanerer, kan du med fordel bruge en god klat spyt så det glider bedre. Nogle drenge/mænd kan godt lide det er tørt andre at det er "vådt". Begge dele er normalt.
God sensommer hilsen Mette.