Ingen vækst(højde, stemme osv.)

brevkassespørgsmål

Ingen vækst(højde, stemme osv.)

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej. Jeg er en 16 årig knægt som kommer fra nord Jylland . Jeg skriver til jer anonymt fordi det berøre mig rimelig meget det jeg vil skrive til jer om. Jeg er som sagt 16 år gammel og jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor jeg ikke vokser. Jeg er lille, har ingen hår vækst, min stemme er så lys at hvis jeg f.eks. Svarer på et af lærernes spørgsmål, forveksler de mig tit med en pige og da jeg går i gymnasiet er det bare ekstra pinligt. Forleden troede en dreng fra en anden klasse at jeg var en af pigerne fra min klasses lillebror. På mit arbejde troede en af kunderne jeg var sønnen til lederen og at jeg var 12 år gammel. Jeg er ved at blive urolig træt af alle de misforståelser og har bare lyst til at blive sammenlignet med en dreng på min egen alder. Jeg ved der sikkert er mange derude som har det ligesom mig, og efter at have læst mange indlæg rundt på nettet ved jeg også af det skulle være helt normalt. Jeg synes bare ikke jeg er normal. Jeg har altid dyrket helt vildt meget sport, også på et højt plan, men nu hvor både holdkammerater og modstandere er blevet større er jeg også faldet gevaldig tilbage på det punkt, og det frustrere mig... Har i lang tid bare haft lyst til at skrive det til nogen. God weekend - den nervøse dreng.

Svar:

Hej med dig..

Jeg har sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Sundhed og sygdom", fordi den her brevkasser handler om sex og i den den anden sidder der læger, som vil kunne give dig et mere præcist svar.

Du kan finde deres svar der, inden for maks 10 dage.

Venlg hilsen
Erroll - Cyberhus