Ingen menstruation

brevkassespørgsmål

Ingen menstruation

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år

Hej.

Jeg står pludselig i den situation, at jeg er i tvivl om jeg kan være gravid. Min menstuation er nemlig ikke kommet og jeg er på p-piller. Så jeg VED at den altid kommer lørdag. Det gør den bare hver gang, den er stensikker. Den er der altid lørdag morgen (nu er det natten til søndag) og den er stadig ikke kommet. Der er ingen symptiomer på den overhovedet, og jeg plejer at kunne mærke den flere dage i forvejen. Jeg har taget alle mine piller, som jeg skulle. Dog kan jeg godt have taget den ene klokken 23 om aftenen, hvorefter klokken 03 næste aften/nat. (Det er Novynette). Jeg var ikke været særlig meget i seng med min kæreste på det sidste. Vi havde sex lige inden min sidste menstuation, hvorefter vi ikke havde sex i 3 uger, fordi jeg tog på ferie. Da jeg kom hjem havde vi så sex igen og nu her en uge efter, er min menstuation ikke kommet endnu. Lyder det sandsynligt? Og hvis det er, at den skulle komme om nogle dage, kan det så betyde noget at den er forsinket? Hvad kan det skyldes og betyder det at jeg fejler noget? På forhånd tak.

Svar:

Hej med dig..

Den her brevkasse handler om sex og da dit spørgsmål handler om menstruation, har jeg valgt at flytte den over i teenagebrevkassen.- Her kan du finde svar inden for maks 10 dage.

Venlig hilsen

Erroll - Cyberhus

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål