Ingen at ha sex med

brevkassespørgsmål

Ingen at ha sex med

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej Jeg har meget lyst til sex men har ingen at have det med:(( Hva skal jeg gøre

Svar:

Hejsa!

Jeg kan sagtens forstå, at du er træt af ikke at have nogen at have sex med, når du rigtig gerne vil! Det er et rigtig godt spørgsmål, hvordan man løser sådan et problem.

Udover at du nok desværre må holde ud, indtil du finder en at have sex med, er der jo den mulighed at prøve at onanere, hvis du ikke gør det i forvejen. Det er ikke helt det samme som rigtig sex, men det er bedre end ingenting! Og så kan du jo også øve dig lidt indtil du har en at have sex med.
Hvis du allerede onanerer, kan du måske prøve nye måder at onanere på, så der sker lidt nyt og spændende.

Det er helt naturligt at have rigtig meget lyst til sex, specielt når man er teenager. Når man er teenager flyver hormonerne rundt i kroppen, og det gør blandt andet at man kan blive meget meget liderlig, og at man måske ikke kan tænke på andet end sex. Og så kan det være rigtig surt, når man ikke har nogen at have sex med. Så må man glæde sig til, når det en dag bliver en selv der skal have sex.
Men imens du glæder dig til den dag, håber jeg du kan bruge mine råd :)

God jul!
Hilsen Louise