ikke stram nok

brevkassespørgsmål

ikke stram nok

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej :-) Jeg havde for nyligt min første gang. Det gjorde rimelig ondt, men min "fyr" havde ikke svært ved at få sin pik op i mig. Mit spørgsmål er bare om man kan gøre noget for at bliver strammere dernede? jeg overhørte nemlig en samtale mellem min fyr og hans ven hvor han sagde til sin ven, at jeg ikke var særlig stram, og det var et minus :-( hvad kan jeg gøre, vil gerne tilfredstille ham? kh M R

Svar:

Hej med dig M R

Det må da ikke have været særlig rart, at overhører den samtale og faktisk syntes jeg først og fremmest, at du skal snakke med ham om han mener det. For det kan jo være det bare er noget han siger til hans ven for, at lyde smart.

Faktisk så tilpasser skeden sig efter pikkens størrelse, så det tyder mere til, at hans penis måske ikke er stor nok. Jeg går ud fra, at han er ca. samme alder som dig og det vil sige, at hans penis slet ikke er færdig med og vokse endnu, så måske er det derfor han har syntes det ikke virkede stram nok.

Men hvis du gerne vil vide hvad der kan hjælpe på, at blive mere stram, så er det øvelser som kvinder laver når de har født et barn. Det er bækkenbunds træning i form af knipeøvelser, som går ud på, at du strammer dine muskler nede ved skeden og bliver ved med at stramme i nogle sekunder(ligesom hvis du er ved at tisse, og så standser strålen inden du er helt færdig ved at stramme op), så holder du en pause på 10 sek. før du strammer igen. Det gør du så en 10 gange, senere kan du gøre det 20, 30 eller f.eks. 40 gange. Men mest af alt tror jeg nu bare, det vil hjælpe at snakke med ham om det og lade hans penis vokse færdig, så den passer bedre oppe i dig.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw