ikke ham

brevkassespørgsmål

ikke ham

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

hej igår skete der noget slemt... her et par måneder siden har jeg fundet ud af jeg er til drenge, men jeg gjorde noget slemt med en anden. jeg var taget hjem til en af mine venner fordi jeg har fundet ud af han også bøsse. så vi var gået hjem til ham for at putte. men da vi ikke havde kondomer, tog han ud for at købe en pakke. fem minutter efter kom hans far hjem. åh nej. fuck det var pinligt. jeg var helt alene hjemme hos ham. hans far spurte om jeg ville komme ud og have noget af spise, hvor jeg sagde ja. efter spurte han hvorfor jeg var alene hjemme. jeg er rigtig dårlig til at lyve så jeg fortalte alt.bagefter satte vi os i sofaen og snakkede og en ting førte til en anden ting. vi begyndte og kysse og pille ved hinanden. hvor min ven kom hjem. og nu er min ven skide sur. hvad gør jeg???

Svar:

Hej med dig.

Jeg kan godt se at det er en lidt uheldig situation du er kommet ud i og at det kan være lidt svært hvad du skal gøre.

Jeg kan egentlig godt forstå at din ven er blevet sur på dig. Det må ikke være særlig rart at komme hjem til sin kammerat og se ham sammen med sin egen far. Nu ved jeg ikke hvad du selv tænker om situationen, men jeg forstiller mig at du gerne vil have et godt forhold til din ven igen? Hvis det er sådan du tænker, så synes jeg du skal prøve at fortælle ham om situationen, og at du faktisk er ked af det der er sket. Jeg tror at det vil hjælpe, hvis du giver ham en undskyldning. Men det er selvfølgelig ikke sikkert at han stopper med at være sur lige med det samme. Han havde jo regnet med at I skulle have sex sammen, så derfor er han garanteret såret over at du så er sammen med hans far, mens han er væk.

Ud fra det du skiver, så kommer jeg også til at tænke på, hvordan du min har det med at det udviklede sig på den måde med din vens far. Jeg tænker på om det  mon var noget du egentlig havde lyst til?

Jeg har lyst til at sige at det faktisk er ulovligt for din vens far at være sammen med dig på den måde. Når du er under 15 år, så er du under seksuelle lavalder, og det betyder at det er ulovligt for faren er at kysse og pille ved dig. Og jeg vil også gerne understrege at jeg ikke synes det er i orden at han var sammen med dig. Også selvom du selv gerne ville. Han er voksen og han skal være sammen med andre voksne.

Det er faktisk lidt svært for mig at sige hvad du skal gøre, når jeg ikke ved så meget om hvad du selv tænker. Men jeg synes i hvert fald at det vil være godt, hvis du prøver at tage en snak med din ven og giver ham en undskyldning. Ellers jeg synes jeg også du skal tænke over, hvorfor det endte som det gjorde med faren og hvordan du egentlig har det med det.

Mange hilsner Sine