igår

brevkassespørgsmål

igår

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

kedder i nogen sex hjemme sider hilsen js

Svar:

Hej JS.

Jeg er i tvivl om hvad det er du søger, om det er internetsider hvor du kan søge oplysning om sex og seksualitet eller om det er pornosider du ønsker at besøge?

Hvis det er om sex og seksualitet kan jeg godt hjælpe dig med en god side www.sexogsamfund.dk,

men hvis det er pornosider, kan jeg ikke hjælpe dig, da det er ulovligt for børn og unge, altså dig, at besøge pornosider, da du er under 18.

Jeg kender ikke til nogle pornosider der henvender sig specielt til børn og unge.

Venlig hilsen Mette Mach