ider til dildo

brevkassespørgsmål

ider til dildo

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

hej jeg er en pige på 12 og jeg mangler ider til dildoer som men finder i hjemet hilsen fissen

Svar:

Hej med dig.

Hvis du gerne vil bruge noget fra hjemmet, som du kan bruge som en slags dildo, så er det bedst hvis du finder noget der er rundt og ikke for stort. Det kan f.eks. være stearinlys, håndtaget på en hårbørste eller en gulerod. Det er vigtigt du husker at sætte kondom på det du bruger, for at undgå at få bakterier derind, som kan give dig underlivsbetændelse.

Hvis du har lyst til at vide mere om onani, så kan du også læse en artikel her i Cyberhus der hedder: Onani for piger.

Mange hilsner Sine