Ideer til øvelse af sammenleje?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej!
Jeg har længe gået og tænkt på nogle ting man kan prøve sig med i en alder af 14 år.
Jeg onanere ret tit, men vil gerne prøve noget så det ikke bliver så ensartet hvergang jeg onanere.
Hilsen drengen som har brug for nye ideer! :)

Svar:
Hej med dig
De fleste drenge onanerer tit og synes ligesom dig, at det kan blive lidt ensartet i længden, hvis man kun gør det samme. Det er derfor rigtig fint, at du skriver herind for at søge svar på, hvordan du kan variere lidt. Jeg vil gerne starte med at sige at onani og hvad man synes er dejligt mens man onanerer er vidt forskelligt fra person til person. Så den bedste måde at finde ud af, hvad man kan lide er at prøve sig frem. Det som én dreng synes er dejligt, er ikke sikkert en anden dreng synes er dejligt. Jeg vil gerne give dig nogle tips til, hvad du kan prøve for at gøre det anderledes mens du onanerer. Men det er alt sammen kun forslag, som du altså må prøve dig frem med, for at finde ud af hvad der virker for dig.
De fleste drenge onanerer ved at holde fast om pikken og køre hånden frem og tilbage. Men det kan faktisk være dejligt at røre sig selv andre steder på kroppen mens man onanerer. Det er vidt forskelligt, hvor man godt kan lide at blive rørt, så her bliver man også nødt til at prøve sig lidt frem. Du kan fx prøve at røre dig selv på brystvorterne, inderlårerne, testiklerne eller ballerne og finde ud af om der er noget af det der føles rart.
Man kan også prøve at onanere i forskellige stillinger og på forskellige steder. Nogle synes det er rart at ligge i sin seng, mens andre kan synes det er rart at stå op og gøre det. Man kan også prøve at gøre det på toilettet eller mens man er i bad.
Når man onanerer kan det være rart at tænke på noget bestemt, det som man kalder "fantasier". For at variere lidt i sin onani, kan man altså prøve nogle forskellige fantasier af inde i hovedet, og på den måde finde ud af, hvad man godt kan lide at tænke på. For at hjælpe fantasien lidt på vej, kan man kigge på et bestemt billede eller en video af noget som man tænder på. Her er det igen vidt forskelligt, hvad man tænder på, og du kan altså prøve nogle forskellige ting af.
Hvis du har nogle venner, som du kan snakke med onani om, kan du jo også forsøge at spørge dem, hvad de gør. Det kan være de har nogle tips, som du ikke har overvejet.
Jeg håber du kunne bruge svaret, og har fået lidt inspiration.
Kh. Louise