i vildrede
brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
hej jeg er en pige på 20 år jeg er gift med min mand og vi har en datter på næsten to år (næste måned) men jeg har siden jeg var femten også været interreseret i piger men håbede det ville forsvinde og elsker virkelig min mand og vi har et fint sexliv og han tænder mig også meget men kan bare ikke lade være med at fantasere om sex med piger er det meget forkert? hvad skal jeg gøre? tør ikke snakke med min mand om det ! og vil ikke være ham utro eller miste ham men har så svært ved bare at se på en lækker pige uden at blive våd. Hjælp mig så hurtig som muligt. ps. er det meget forkert at have sådanne tanker når man er mor.

Svar:
Hej med dig
Det lyder da dejligt du har det så godt med din mand og i har fået et barn sammen, men jeg kan godt forstå du skriver, når du føler du har brug for hjælp til hvad du skal gøre.
Det er ikke unormalt at have tanker, om og afprøve, at have sex med samme køn. Så jeg syntes ikke det på nogen måde er forkert men det er helt okay, også selvom du er blevet mor.
Jeg tror grunden til, at du fantasere om piger og bliver våd når du ser en lækker pige. Er fordi du har haft lyst til det siden du var 15, men aldrig har fået det afprøvet. Men jeg syntes du skal prøve, at sætte dig i din kærestes sted. Hvad hvis det var ham der havde det sådan og havde lyst til, at prøve og at komme i seng med en dreng. Hvad ville du så ønske han gjorde? Og så syntes jeg du skal prøve, at handle på den måde, du syntes virker som den rigtige løsning.
Men en ting er sikker, hvis du finder frem til, at du skal have det afprøvet, så er du nød til at fortælle det til din kæreste. Også selvom du føler, du ikke tør. Måske kan du starte ud med, at snakke med ham om, du har haft de tanker og lyster, siden du var 15 og gerne vil prøve det. Måske hvis han har lyst, kan han være med til og det sammen med dig.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw