I tvivl
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej Cyberhus, jeg er i tvivl..Jeg er åbenbart begyndt at blive rigtig liderlig og at onanere er ik godt nok, så havde overvejet at spørge min mor om hun kunne give en hånd, og ja ved godt det er forbudt.. Men man kan vel bare holde det hemmeligt.. Så er sku i tvivl om jeg skal spørge hende?.. Hvis ikke er der så andre muligheder?

Svar:
Hej Anonym
Rigtig mange oplever at onani nogle gange bliver kedeligt og på en måde ikke rigtig "er nok". Men jeg synes ikke rigtig at spørge din mor om hun vil give dig et handjob er en mulighed. Som du selv skriver så er det jo ulovligt. Og det er det også selv om det bliver holdt hemmeligt. Ligesom det ikke er mindre ulovligt at stjæle en bil eller at slå en gammel dame ned hvis det bare ikke bliver opdaget.
I stedet vil jeg opfordre dig at prøve med nogle andre "redskaber" eller metoder til onani. Som 16 årig må du ifølge loven gerne købe sexlegetøj, og måske kunne sådan noget som en Fleshlight være noget for dig. Det er også en mulighed at lave noget selv. Tjek bloggen her ud og se om det måske kunne være noget for dig.
Det kan også være at din egen hånd er okay, men at du skal bruge den på en anden måde. Se mere her
Håber du finder nogle gode idéer til hvordan onani bliver sjovere igen...uden din mor.
Mange hilsner
Niels-Christian