I tvivl

brevkassespørgsmål

I tvivl

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej

jeg tænder på gay porn, især mænd med gråt hår det er frækt men jeg vil ikke være homoseksuel hjælphjælp

Svar:

Hej med dig

jeg kan ikke fortælle dig om du er homoseksuel eller ej, men jeg kan fortælle dig, at det er ret normalt at eksperimentere og tænde på forskellige ting når man er ung. Det er fordi man er ved at finde ud af hvad der tænder og ikke tænder en og det kan ændre sig meget i den periode. Så måske tænder du på nogle helt andre ting om 1 år, hvem ved?

Så om du er homoseksuel eller ej, det må tiden vise, men du skal da vide at der er intet galt med at være homoseksuel. Så jeg synes ikke der er så meget du kan gøre, undtagen forhåbentlig at nyde din seksualitet og onani..

Venlig hilsen

Erroll

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål