hårdere pik.
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej. Jeg har et virkelig stort problem. Min pik kan ikke blive hård, men den kan godt blive stiv. Så mit spørgsmål er: hvordan kan jeg gøre min pik hårdere med fx. Øvelser?? Jeg er frisl på alt.

Svar:
Hej med dig..
Hmm det er da et godt spørgsmål.. min første tanke er, at hvis den kan blive stiv, så er den vel også hård? Så måske er hård bare ikke det du forventer. En stiv pik er ikke knaldhård og stadig lidt blød på overfladen. Så jeg tænker ikke der er noget galt. Det vigtigste er, at den er hård nok til at have sex og da du ikke skriver om det er et problem, kan jeg have lidt svært ved at hjælpe dig.
Men hvis du har haft sex og den ikke er stiv/hård nok til at det kan lykkes, så synes jeg du skal tage et smut til lægen. Ikke fordi der er noget alvorligt galt, men simpelthen fordi jeg ikke ved nok om det. Og jeg ved ikke om der er noget man kan gøre for at den kan blive endnu hårdere.. hvis det altså er et problem.