Hår på pikken
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej Har en dejlig kæreste som elsker at give mig blowjob. Hun er dog begyndt at klage over at jeg har hår på pikken. Hun har ikke noget imod at jeg ikke barberer mig dernede generelt, det er bare at hårene er begyndt at vokse lidt op af pikken. Hun sys det er træls at få hår i munden. Er bare bange for at barberer mig på pikken da huden jo er meget tynd, og er bange for at skære mig i pikken. Har i nogle råd til hvordan jeg får flyttet hårgrænsen til pikroden?

Svar:
Hej Dreng, 16 år.
Det er godt at høre du har en kæreste du er glad for, og super at du kommer herind og spørger når du har brug for et råd.
Du skriver at din kæreste klager over hår i munden, når hun giver dig et blowjob, og at hun ikke har noget imod at du fjerne hårene.
Jeg kan godt forstå, at du er bange for at barbere dig dernede. Det er jo trods alt et meget følsomt område, og noget vi bestemt ikke har lyst til at skære os i. Det er også helt naturligt at hårene vokser lidt op af pikken.
Jeg kan fortælle dig om 3 muligheder du kan benytte: 1) Proffesionel voksning, 2) Hjemmevoksning eller 3) Barbering.
1) Proffesionel voksning er dyrt, det koster 300-500 kr. Til gengæld bliver hårene fjernet og der går et godt stykke tid før de vokser ud igen. Udover prisen, synes nogen at det er ubehageligt at skulle have andre til at røre sig dernede. Og det skulle gøre ret ondt.
2) Hjemmevoksning er billigere, koster ca 100 kr i matas. Det fungerer nogenlunde på samme måde som den proffesionelle voksning, bortset fra at du selv skal vokse. Fordelen er at dit privatliv forbliver dit. Ulempen er at det stadig gør ondt. Husk at købe kold voks, det varme er for farligt.
3) Barbering. Det billigste alternativ, og hvis man er lidt forsigtig, kan det godt lade sig gøre. Jeg vil lige give dig nogle gode råd med på vejen til det også.
1) Du skal sørge for at have god tid, og en god skraber, ikke noget engangshalløj, de  er ikke skarpe nok og så kan du skære dig (det gælder også dit ansigt).
2) Jeg vil anbefale, at du barberer dig imens du er i bad. Tag et langt bad, og så smør skridtet ind i barberskum eller -gel.
3) Start med at barber med hårene og først til sidst imod.
4) Du skal sørge for at huden er nogenlunde stram, der hvor du barberer dig, så det kan være nemmere, hvis du kan præstere en stiv pik til lejligheden.
5) Husk at bruge noget creme bagefter... Ellers bliver huden alt for irriteret.
Jeg vil ikke anbefale cremer der er alt for kemiske, da det er et meget følsomt område at fjerne hår i.
Husk også at det kommer til at klø, når hårene vokser ud igen.
Håber du kan bruge det.
Med Venlig Hilsen
Sune