hvornår er det for tideligt

brevkassespørgsmål

hvornår er det for tideligt

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

hej jeg er en dreng på 11 år der onaner mit spørgsmål er hvornår er det for tideligt at onanere på forhånd tak

Svar:

Hey dreng

Tak fordi du skriver til os her på cyberhus.

Der er ikke noget præcis svar på dit spørgsmål. Man begynder at blive nysgerrig omkring sin krop når puberteten starter. Den starter meget forskelligt fra person til person, som regel mellem 10-13 års alder. I den forbindelse begynder de fleste at ornanere, hvilket betyder at det er ganske normalt at du er begyndt at ornanere.

Håber du kan bruge mit svar.

Mange hilsner

Mikkel :D