Hvornår bliver den støre
brevkassespørgsmål af
KunukAltis
14 år
hej jeg skriver angående at min tisse mand har kunne være stiv 1-2 år nu. Men den bliver ikke rigtig støre min tissemand. Alle fra min klasse har næsten en stor tissemand, men jeg har ikke. Hvad kan årsagen være. PS jeg er 14

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå du undrer dig og måske også er lidt frustreret over at de andres vokser hurtigere end din.
Men jeg er sikker på det nok skal komme. Nogle vokser meget i starten af puberteten. Andre vokser sådan stille og roligt gennem alle teenageårene, og andre igen vokser meget lidt de første år af puberteten...men til gengæld vokser de pludselig rigtig meget til sidst.
Selv om der ikke er sket så meget endnu, skal det nok komme. Kroppens udvikling er lidt noget mærkeligt noget og det kan virkelig ske at den i løbet af få dage vokser til dobbelt størrelse eller mere.
Så hav tålmodighed...det skal nok komme.
Mange hilsner
Niels-Christian