Hvorfor vokser den ikke?
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hejsa, jeg er en dreng på 17 år som har et mindre problem. Min tissemand er ret lille så jeg har det svært ved når piger skal røre dernede af. Jeg er ikke underudviklet på andre punkter, altså jeg har stortset fuldskæg hvis jeg ikke barberer mig og jeg er ca 1.85 høj men med tissemanden sker der bare ikke så meget, jeg ville høre om det sagtens bare kan komme senere eller om jeg må leve med det resten af livet (hvilket jeg nok med tiden vænner mig til).

Svar:
Kære dreng 17 år
Jeg vil starte med at skrive til dig, at du er langt fra den første der går rundt med frustationer omkring størrelsen på sin tissemand.
Du er 17 år og derfor kan din tissemand, sagtens udvikle sig mere, men kan også ske at den er fædigudviklet. Hvis den er færdigudviklet handler det om, at du acceptere din tissemand som den er. Små tissemænd har det ofte med at have en større volumeforøgelse i stiv tilstand, end store tissemænd, så ofte udligner de hinanden.
Vi piger er forskellige, og derfor også forskellige i hvad vi synes om. Men en ting jeg ved er at størrelsen ikke har den store betydning, da g-punktet sidder ca 3 cm oppe i skeden så man skal ikke særlig langt op for at give pigen en skøn og fantastisk oplevelse.
Sex handler ikke kun om kønsorganer, men istedet om det samspil to mennesker har sammen.
Jo mere du elsker din tissemand jo mere fantastisk blir den også. Vær stolt af det du har.
Mange Hisner
Sascha