hvorfor så meget lyst?
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Heej cyberhus.. Jeg er en pige på tolv, jeg har så meget lyst til sex. Bare det at tænke på en dreng der ligger ved siden af mig og rør mig, føles så dejligt. Du synes sikkert det er ret tideligt, jeg har lyst til sådan noget. Men jeg vil gøre alt for sex! Jeg har ret store bryster, og er tideligt i purbeteten.. Jeg har ikke altid kunne li' at have store bryster, men er begyndt at kunne li' det lidt mere. Jeg har taget tøjet af på webcam, foran en dreng på 16 år. Det kunne han godt li' Og jeg gør det tit, med en masse forskellige drenge..Nogen er meget ældre end mig. Der var engang en mand på 31 år, og jeg tog tøjet af foran ham. Jeg onanere næsten hver dag..det er så dejligt. Faktisk har jeg også onaneret på webcam, foran ham på 16 år. Jeg mødte min ekskæreste på nettet, og vi besluttede os at mødes, det gjorder vi så. Han var 15, og jeg var også 12 der. Efter vi havde mødtes et par gange skrev han en sms hvor han spurgte om vi skulle prøve at have sex..Jeg sagde ja, det kunne være så frækt:*. Jeg tog hjem til ham, og han gav mig fingeren, osv.. Det var dejligt. Jeg ved godt den seksuelle lavalder er 15. Håber i vil svare mig:-) Knus Sophia..

Svar:
Hej Sophia.
Du skriver selv du er kommet tidligt i puberteten. Piger kommer ofte i puberteten før end drengene, så det er helt normalt at du er kommet i puberteten som 12-årig.
Nøgen på webcam
Du skriver du kan kan lide at vise dig selv på webcam. Jeg tænker lidt på at du måske gør det, fordi du godt kan lide den opmærksomhed du får og fordi du synes det er dejligt når andre fyre er tiltrukket af din krop. Jeg kan godt forstå at det kan være rart, når andre er tiltrukket af dig.
Jeg synes du skal prøve at tænke over, at du rent faktisk ikke ved hvem der sidder på den anden side. Måske sidder der flere og kigger med? Måske optager de det og sender det videre til mange andre? Det kan du faktisk ikke vide. Jeg synes du er meget ung og jeg synes derfor ikke det er en særlig god idé at du udstiller dig selv på webcam. Det kan godt være at du om 3 år, ikke ville synes det er særlig fedt, hvis der en masse drenge der har set dig nøgen på webcam. Jeg siger de her ting, fordi jeg synes det er vigtigt du passer på dig selv.
Lysten til sex
Du spørger hvorfor du har så meget lyst. Lysten til sex kommer fordi du er kommet i puberteten og man begynder at mærke sin seksualitet, fordi kroppen forandrer sig og det bliver spændende at udforske sig selv. Man finder ud af at det er dejligt at røre ved sig selv og man finder også ud af at man bliver tiltrukket af andre. Lysten kommer også fordi man kan mærke at andre bliver tiltrukket af en selv. Ligesom du mærker, når drengene  gerne vil se dig på webcam. Sex er forbundet med en masse dejlige følelser, fordi man bliver bekræftet. Så når du mærker din lyst til sex, så er det helt naturligt, fordi du netop for denne opmærksomhed fra det andet køn, som betyder rigtig meget.
Her til sidst har jeg også lyst til at sige, at det er vigtigt du passer på dig selv og lader din krop følge med. Selvom du har meget lyst til sex, så kan det godt være du skal vente lidt med det. Du kan stadig godt nyde at røre ved dig selv og nusse med en fyr.
De bedste hilsner Sine