hvorfor kommer han ikke ..
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej .. jeg har lige et spørgsmål . Når jeg giver min kæreste hand- og blowjob kan han ikke komme .. vi plejer altid at lave forspil inden vi har sex og det er altid når vi har sex han gódt kan komme .. Men når han selv onanerer kan han godt komme .. Men med mig kan han bare ikke ? Og jeg tror ikke det er præsentationsangst fordi det var kun de første gange vi havde sex at han havde det .. nu er der ingen problemer med at få den op og stå .. Håber i kan hjælpe ..

Svar:
Kære pige 16 år
Mange tak for dit spørgsmål.
Der kan være mange årsager til at din kæreste har svært ved at komme, når du giver blowjob eller handjob.
Her er 5 forslag til hvad det kan skyldes:
1. Nervøsitet
2. Præstationsangst
3. Fokus et andet sted end lige at du giver handjob eller blowjob
4. Svært ved at slappe af
5. Måske har han ikke lyst til at komme, men bare nyde det. Og så komme når i har sex.
Jeg vil opfordre dig til, at han viser dig hvordan han kan lide det, spørg ham hvad han synes om, han er den eneste der kan fortælle dig, hvordan han bedst kan lide det.
Handjob og blowjob kræver øvelse, så er helt okay at spørge sig frem, gør det til en leg.
Mange Hilsner Sascha