hvorfor kom han ikke?

brevkassespørgsmål

hvorfor kom han ikke?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej, jeg har lige haft min første gang med en "ven" han var meget liderlig inden vi begyndte men han kom ikke da vi havde sex, så vi blev nød til at stoppe. Er det normalt at han ikke kom? det var også hans første gang men jeg har aldrig før hørt om en dreng der ikke kom af sex

Svar:

Hej med dig.

Jeg kan godt forstå du er ikke kan forstå, hvorfor han ikke kom, da i havde sex. Det er jo det man regner med der skal ske. Man har vist typisk en forestilling om at drenge altid kan komme. Men sådan er det faktisk ikke altid. Det sker ofte, at drengen ikke kommer – men det er nok ikke noget der bliver snakket så meget om. Selvom det er helt normalt.

Nu var det jeres første gang – og selvom i begge var liderlige og havde lyst, så kan man faktisk godt føle at der er en masse pres og nogle forventninger til hvordan det skal være, så kan det være svært at komme – selvom man har lyst.

Drenge kan have svært ved at komme alene fordi det er første gang og det er nyt, måske føles det også fysisk hårdt. Måske er han bare lidt nervøs. Det kan også ske, at det er svært for ham at komme, hvis han er lidt fuld eller synes det føles mærkeligt med kondom på.

Men det er helt normalt, og det har ikke noget med dig at gøre. Du kan måske prøve at snakke med din ”ven” om det, hvis i skal ses igen.

Håber det gav dig lidt svar.

Mange hilsner Bibi