hvorfor kan jeg ik få det ud af hovedet

brevkassespørgsmål

hvorfor kan jeg ik få det ud af hovedet

brevkassespørgsmål af
Anonym

hey nu håber jeg i kan hjælpe mig jeg er 24 år gammel og jeg kan ik få den op at stå uden jeg skal tænke på at jeg er i seng med min mor eller har sex med dyr jeg har prøvet alt men jeg har ik fundet noget der virker for føler ik at jeg vil kunne få et ordenlig sexliv håber at høre fra jeg hilsen Thomas

Svar:

Hej Thomas

Cyberhus er et rådgivningstilbud for børn og unge mellem 9 og 23 år og derfor kan vi desværre ikke hjælpe dig her. Jeg vil i stedet foreslå dig at skrive til en anden hjemmeside, fx sexlinien.dk. Jeg håber du finder det svar du søger.

Venlig hilsen Marianne - koordinator på Cyberhus