hvorfor i ansigtet?

brevkassespørgsmål

hvorfor i ansigtet?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej Cyberhus Jeg er 14 år og pige. Jeg må tilstå at jeg ikke forstår drenges sexualitet. Jeg har en rigtig sød kæreste. Han er også 14. Vi gør mange ting sammen. Laver lektier sammen (selv om vi ikke går i skole sammen), spiller compueter og spil, går ture, spiller fodbold, er sammen med venner, går i biograf og på MacD osv. Vi har aftalt at vi ikke har samleje før vi er 15. Jeg vil heller ikke give blowjob før. Men vi kæler. Han er rigtig hensynsfuld og meget nænsom når han giver finger (eller fingre) i skede og anus. Han følger mine anvisninger og sørger altid for at jeg kommer. Men han har den underlige ide at han gerne vil sprøjte mig i ansigtet. Jeg har spurgt hvorfor men det kan han ikke forklare. Det gør mig ikke noget, men jeg synes da godt nok det er underligt. Når jeg giver handjob og tiden kommer hvor han skal komme sætter han sig overskrævs på mig og sprøjter mig i ansigtet. Det er helt ok, men hvad i alverden har drenge ud af at gøre sådan? Jeg forstår det ikke!! Gør I! Kærligst V.

Svar:

Kære V

Dejligt at du har det rigtig godt med din kæreste. Jeg kan godt forstå du undrer sig over hvorfor din kæreste godt kan lide at sprøjte dig i ansigtet og det må være endnu sværere at forstå, når han ikke rigtig kan forklare hvorfor.

Jeg tror at grunden til at han sprøjter dig i hovedet, kan være fordi han har set det på billeder eller i pornofilm at mænd sprøjter kvinder i hovedet . Din kæreste tænker måske at det er noget som du nyder, så derfor gør han det. Du skriver også at det ikke gør dig noget, og hvis du også signalerer overfor ham når I er sammen, at du nyder det, så vil han også synes det er dejligt. En mand kan bedst lide, hvis han kan mærke at kvinden nyder det kan gør ved hende. Han tænder altså på at sprøjte dig i hovedet, hvis han kan se du godt kan lide det.

Så min forklaring på, hvorfor han er gør det, er fordi jeg tror det er noget han har set i pornofilm og fordi han tænder på at du synes det dejligt at få det i hovedet.

De bedste hilsner Sine