Hvorfor Gør det ondt?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Det bare fordi jeg er begyndt og Onanerer Men ligesom de gør på hjemmesiderne, Tæsker jeg mere min pik hvis jeg kan sige det sådan. Har prøvet at gnide min hånd op og ned af den men det er ikke dejligt. Så jeg besluttede mig for at ''VIRKELIG'' at rive den af som man siger. Så nu gør det bare ondt hele tiden når jeg ik Onanerer. Hva Ska jeg gøre, Far er faktisk læge men tør ik fortælle ham detD:

Svar:
Hej D:
Tak fordi du skriver til os i Cyberhus.
Bare rolig, din smerte skal nok gå væk, men du er nødt til at holde en pause med at onanere når det gør ondt når du ikke onanerer. Når man er opstemt og har lyst til at onanere, frigiver kroppen sin egen smertestillende. Prøv at gå lidt mere forsigtigt til værks, når det er holdt med at gøre ondt.
Når man onanerer, synes jeg, at det allervigtigste er, at det føles dejligt og ikke gør ondt. Det du ser på de forskellige hjemmesider kan godt virke ret hård og endda lidt voldsomt. Det er voksne mennesker som har meget stor erfaring med bl.a at onanere. Når det er sagt kan man sagtens få ideer og bliver inspireret af, at se på hvordan de gør på hjemmesiderne.
Det kan være, at det er for "tørt" når du onanerer. Hvis det ikke rigtigt glider og er vådt kan det gøre ondt og komme til at svide. Man kan bruge glidecreme som kan købes på Apoteket eller i Matas. Du kan også bruge en stor klat spyt som hjælper med at det glider.
Vinterhilsner Mette