Hvorfor bliver jeg ved med at "komme"?
brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
Hej, ville høre efter om i kan svare mig på hvorfor jeg kan blive ved med at komme? Har flere gange prøvet at vågne ved at jeg kommer, og det bliver så ved helt op til tre kvarter, hvor det er sådan at bare jeg bevæger mig det mindste eller lige rører ved mig selv ved min klitoris eller strammer ballerne så kommer jeg. Det er selvfølgelig ikk noget jeg brokker mig over, men vil gerne vide hvad det kan skyldes? Mvh. Mette Olesen

Svar:
Kære Mette.
Tak fordi du skriver til os i Cyberhus.
Jeg vil forsøge at svare så godt jeg kan på dit spørgsmål. Du spørger hvorfor du kan blive ved med at komme i tre kvarter. Dertil kan jeg svare, at det kræver en stærk og sund bækkenbund, en følsom klitoris, dybe verjtrækninger og nogle kan træne sig op til at blive multiorgastisk. Det lyder til at du ikke har behov for at træne (eller også har du trænet, altså onaneret). Du er i stand til at opbygge den rette mængde energi som udløses ved orgasme og den energi du har fundet ud af at "ride" på, er lidt som at ride på en bølje af god energi som giver dig mange små og/eller store orgasmer efter hinanden.
Jeg håber det er svar på dit spørgsmål, ellers er du altid velkommen til at skriver ind igen til os:-)
Bedste hilsner Mette.