Hvorfor?

brevkassespørgsmål

Hvorfor?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 12 år 1 måned siden

Hej jeg er en dreng på 14 år, og her på det seneste er jeg begyndt at holde meget af en af mine rigtig gode pige venner, jeg kan ikke stoppe med at tænke på hende, og vær gang jeg ser hende kan jeg mærke min mave krympe sig sammen. så jeg har også meget svært ved at snakke med hende, så jeg har brug for hjælp til hvad jeg skal gøre, fordi jeg vil vildt gerne værre sammen med hende, jeg er bare bange for hvad hun sige til det Hilsen JJ

Svar:

Hej med dig JJ

Den følelse med at din mave krymper sammen, når du ser hende og tænker på hende hele tiden, syntes jeg lyder som om du er blevet forelsket i din veninde og det må da være rigtig dejligt. Selvom jeg kan forstille mig det også må være hårdt, at gå rundt og have lyst til at være sammen med hende og samtidig være nervøs for, om hun måske ikke har det på samme måde

Jeg kan godt forstå du syntes det er svært at snakke med hende om det, for det kan være rigtig svært at snakke med andre om følelser og især med en man holder af. Det som jeg vil prøve på er at give dig en måde du kan få det sagt på. For den eneste der kan hjælpe, er at få sagt til hende hvad du går rundt og føler for hende.

En måde du kan gøre det på er at, spørge hende om hun har tid til at snakke et sted hvor i er alene, så ingen forstyrrer det vigtige i skal til at snakke om. Så kommer det rigtig svære og det er at fortælle hende hvor glad du er for hende. Fortæl hende også, at du tænker på hende hele tiden, at du har lyst til at være sammen med hende og om hun måske også har lyst til at være kærester med dig.

Hvis det virker alt for svært for dig at snakke med hende om de ting, kan du også vælge at skrive et brev til hende, hvor du også forklarer alle de følelser du har haft for hende et stykke tid. Til sidst kan du skrive, at du har lyst til at være kærester med hende og håber hun har det på samme måde.

Jeg håber du kan bruge svaret til at få fat i hende du holder af

Med venligst hilsen Paw