hvorfor???

brevkassespørgsmål

hvorfor???

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

hej cyberhus. jeg har set mange pornofilm og nu undre jeg mig hvorfor mændne altid sutter på pigernes brystvorter hvorfor det ???? tak for svaret ;) mvh. stor pik

Svar:

Hej med dig.

Jeg tror at grunden til at mændene sutter på pigernes brystvorter, er fordi pigerne synes at det er dejligt og føles rart.

Brysterne er en af de erogene zoner - det betyder at det kan føles ekstra rigtig dejligt at bliver rørt og suttet der.

Når man er sammen med en anden (pige eller dreng) og skal have sex, så er det rigtig godt at snakke sammen om, hvad man godt kan lide og hvor man godt kan lide at blive rørt. Fx om man godt kan lide at blive suttet på brystvorterne.

Jeg vil også lige fortælle dig, at du skal huske at pornofilm er FILM og derfor er dét der sker i filmen skuespil.
De mænd og piger, der er med i filmen er skuespillere, der lader som om at det er dejligt. Selvom de i mange film fx sutter på brystvorterne eller måske dyrker analsex, så betyder det ikke at alle piger er vilde med det i virkeligheden.

Der er skuespil på film, og så er der virkeligheden.
Derfor er det altid en god idé hvis du snakker med den du skal have sex med (når den tid engang kommer), sådan at I er sikre på at I laver noget, som I begge synes er dejligt.

Håber du kan bruge mit svar :)

Sommerhilsner Mie