Hvordn får jeg sex med hende?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Cyberhus.. Jeg vil meget gerne have sex med min veninde, da vi er vilde med hinanden.. Men hvordan skal jeg få hende med det? Hilsen den tvivlsomme

Svar:
Hej med dig, den tvivlsomme
Det er et rigtigt godt spørgsmål du stiller, og super fedt at høre at I er vilde med hinanden.
Min første tanke er, om du har prøvet at snakke med hende om det? Altså om at have sex sammen.
Hvis I snakker sammen om det, vil du på den måde finde ud af om hun også gerne vil have sex med dig.
Her kan hun både svare ja eller nej, men den eneste måde at finde ud af hvad hun vil svare, er ved at snakke med hende om det.
Jeg håber at du kan bruge mit svar.
Mvh
Casper