Hvordan tilfredstiller jeg ham?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej brevkasse. Jeg er en pige på 13 år, som har en utrolig dejlig kæreste jeg elsker meget højt. En dag lå vi og kælede og han gav mig finger. Det var vildt dejligt, og nu tænker jeg over om hvordan jeg skal kunne tilfredstille ham? Jeg har spurgt ham om det, men han siger at han ikke ved og at jeg godt må prøve mig frem. Nu tænker jeg bare, hvordan? Har i nogle tips, eller noget til hvordan jeg kan gøre? - Tak på forhånd.:-) - Knus Clara.

Svar:
Hej med dig
Jeg syntes det lyder dejligt, at i har det så godt sammen og at du elsker din kæreste så højt. Det må virkelig også være spændene, nu når i er begyndt at udforske hinandens kroppe.
Jeg kan godt forstå du er i tvivl om hvordan du skal gøre, for det er jo helt nyt for dig. Jeg ved ikke hvor gammel din kæreste er, men hvis han er omkring din alder, var det måske også hans første gang. For det er ikke noget forkert ved, at prøve sig frem og finde ud af, hvad der er godt for den anden.
Du er 13 år og det er en meget ung alder at starte med at have sex, så det er helt i orden hvis du ikke er så god til det allerede. Men jeg tror ikke det som kan hjælpe dig bedst, er hvis jeg give dig nogle tips. Jeg tror nærmere det vil hjælpe dig, at prøve dig frem sammen med din kæreste og det lyder til,  at i kan snakke sammen om det og det er nemlig den bedste ting til, at blive god til det.
For når man lytter til hinanden lærer man hinandens kroppe at kende, for kroppe er helt forskellige, så hvis jeg forklare dig noget, er det ikke sikkert det ville være godt på din kæreste.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw