hvordan spørger man en pige om man skal være kærester

brevkassespørgsmål

hvordan spørger man en pige om man skal være kærester

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 12 år 1 måned siden

hej cyberhus der er den her pige jeg syntes er vildt sød og jeg har længe tænkt på at spørge om vi skal være kærester. jeg ved bare ikke lige hvordan og hvorledes. jeg ved selvfølgelig heller ikke hvordan man om hun kan li' mig hilsen en meget forvirret dreng

Svar:

Hej med dig

Jeg syntes det lyder rigtig dejligt du er vild med en pige, og jeg kan godt forstå hvorfor du kan være forvirret, for det er ikke nemt med alle de følelser man kan have til en anden person. Og slet ikke når man ikke ved om den anden person har det lige som en selv.
Og det er helt normalt at være så forvirret, når det har noget med følelser at gøre. Sådan føler mange mennesker det, også selvom de er voksne.

Men som du skriver vil du gerne være kærester med hende, så er du nok nød til at springe ud i det, og få hende fortalt om hvad du føler og har følt i et stykke tid.

Det du kan gøre er at spørge hende, om hun har tid til at snakke et sted hvor i er helt alene sammen.
Jeg tror nemlig det er meget vigtigt du får hende et sted hen hvor i er helt selv, så i begge kan slappe mere af når du skal fortælle hende noget så stort.
Når du har fået hende et sted hen så fortæl hende om de ting du syntes er dejligt ved hende, og hvor sød du syntes hun er. Og til sidst så spørg hende om hun har lyst til at være kærester med dig.

Jeg kan godt forstå hvis du syntes det bliver svært, for det kan være rigtig svært at snakke om følelser. Men jeg tror det er det der skal til for at i måske kan blive kærester.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw