Hvordan skal pigen ligge?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej, jeg har aftalt med min kæreste at han skal give mig finger, men er meget nervøs fordi jeg ved ikke hvordan jeg skal ligge eller hvilken stilling

Svar:
Hej med dig :-)
Når du skal have finger af din kæreste, kan du egentlig ligge som du gerne vil. Det mest oplagte vil nok være, at du ligger enten på ryggen eller siden, og evt. at din kærste ligger ved siden af, så I samtidig kan kysse og røre hinanden andre steder også. Det vigtigste er bare, at du ligger godt, og at det hele tiden er en behagelig oplevelse for dig, og noget du har lyst til. Hvis du ikke har prøvet det, kan du evt. give dig selv finger, for at mærke hvordan det føles, så det måske ikke er helt så fremmed for dig, når din kæreste skal gøre det.
Mange hilsner
Christina.