Hvordan skal jeg måle den?
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Min penis buer lidt opad, så skal jeg måle direkte fra bunden og til enden (så der er luft i mellem penis og måle båndet) eller inde mod selve penis. Så der altså ikke er luft i mellem målebåndet og penis

Svar:
Hej med dig
Først vil jeg lige starte med at sige at en buetpenis er fuldstændig normalt. Faktisk har langt de fleste fyre en penis der buer i en eller anden retning. Ved godt det ikke er det du spørger om, men ville lige smide den info ind også.
I forhold til hvordan du måler, hvis du gerne vil det så vil jeg sige at det nok vil give mest mening at måle helt inde mod penis så der ikke er luft mellem målebånd og penis. Det er den eneste måde du får den faktiske længde.
God fornøjelse med det
Niels-Christian