hvordan skal jeg gøre ?

brevkassespørgsmål

hvordan skal jeg gøre ?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 12 år 1 måned siden

hej! jeg er en pige på 14 år, jeg har en kæreste som jeg elsker rigtig højt. her i lørdags fik jeg finger af ham og det var virkelig dejligt men han regner nok også med at jeg giver ham handjob... men jeg ved ikke sådan helt hvordan jeg skal gøre altså skal han tager bukserne helt af og hvordan kan jeg gøre så det er dejligst for ham jeg vil rigtig gerne men er bare nervøs for om det nu er okay! håber virkelig i kan hjælpe mig!

Svar:

Hej med dig

Kan godt forstå hvis du er lidt usikker på hvordan du skal gøre, det er jo helt nyt for dig. Men syntes også du skal tænke på, at det med at give finger også har været nyt for ham.

Det som er vigtig ved onani på fyre, er ikke så meget med hvordan tøjet sidder. Men mere at der skal være fugtigt, f.eks. lidt spyt på hånden som føres ned til penis hovedet.
De steder der er mest følsomme på en drengs penis, er ved hovedet og lige under hovedet, Her kan nogle drenge godt lide, at få forhuden ført frem og tilbage i forskellige hastigheder.

Alle personer er forskellige, og har forskellige måder og steder som de selv syntes er det bedste man kan gøre. Så syntes det er en god idé at prøve dig frem, og snakke med din kæreste imens, om hvad han syntes der føles godt. Og måske spørge ham om han har en idé til, hvad der kan være godt du gør ved ham.

Håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw