Hvordan kommer jeg tættere på?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej brevkasse. Jeg er en dreng på 14 år, og når jeg snakker med mine venner om sex og samvær med piger, så har de jo prøvet det massere af gange. Jeg er lidt bange for at spørge dem, fordi jeg VED at de bare vil grine af mig fordi jeg er jomfru. Der er en pige.. Eller faktisk at par piger, men jeg har besluttet mig for hvem at vil gå all-in på. (altså at prøve at lære hende bedre af kende måske lidt mere) Så jeg tænkte på, nu kender jeg hende jo ret godt, og ved at hun (IKKE) er bange for sex.. Og at hun har prøvet det et par gange.. Så brevkasse, hvad skal jeg gøre for at komme rigtig tæt på? Og hvad skal jeg gøre med hende når jeg er kommet helt ind til hende? Mvh. Thomas

Svar:
Kære Thomas.
Tak fordi du henvender dig til Cyberhus med dine problematikker.
Det aller vigtigste for dig er at være helt ærlig og være dig. Det er mit bedste råd. Og hvem er du så og hvad er ærligt omkring dig, det kan være vanskeligt at se lige nu og her.... Hvis du oplever at der er nogen der griner af dig, så tænk på at du søger efter det der er rigtigt for dig og det er der ingen som ved noget som helst om, kun du ved det.
Når der er nogen som mobber en´(griner af dig fordi du er jomfru), kan du altid tænke på, at misundelse er en grim ting, og at hvis det føles rigtigt for dig, så er det rigtigt! Prøv at lære pigen mere at kende og prøv at være dig selv, som du nu er og fremstår. For at komme rigtigt tæt på en pige, tror jeg at det er vigtigt at være i stand til at lytte, være til stede, og rummelig. Det er meget store krav og jeg tror på at man med tiden kan blive bedre og bedre til at erkende egne behov og kommende kæresters behov.
Bedste hilsner Mette.