hvordan har man sex
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
hej cyberhus...! krise ved ikke hvordan man har sex vil rigtig gerne og min kæreste vil også meget gerne men hvordan har man det..? svar hurtigt han vil gerne snart og vil gerne væe parat til første gang....! skynd dig at skriv.

Svar:
Hej med dig
Tak fordi du skriver til cyberhus.
Det er ikke lige til, at lave en guide til sex, alle mennesker er forskellige, og kan lide forskellige ting. I bliver derfor nød til, at prøve jer frem og fortælle hinanden hvad i gerne vil. Jeg har prøvet at lave en lille guide til jer. Sex kan groft opdeles i 3 ting: forspil, samleje og efterspil.
Forspil:
For at blive klar til selve samlejet, er det vigtigt at man bliver tændt. Det kan man gøre ved, at kysse mens man rører ved hinanden. Stille og roligt tager man tøjet af, mens man bliver ved med, at kysse og kæle. Når tøjet er kommet af, kan du starte med at kæle for hans penis, og sætte kondomet på. Når kondomet er på plads kan du forsætte med, at kæle for hans penis, mens han røre ved dig omkring klitoris.
Samlejet:
Når du er klar, det vil sige når du er helt tændt og våd, kan han stille og roligt trænge op i dig. Når han først er oppe, kommer det helt af sig selv.
Efterspil:
Når han er kommet, er det vigtigt at han trækker sig ud af dig inden hans penis er helt slap, husk, at holde fast om kondomet så det ikke falder af på vej ud. Hvis ikke du er kommet under samlejet, kan han evt. kæle lidt mere for dig bagefter. Ellers kan man bare ligge og hygge, snakke og kysse.
Husk at det er meget forskelligt, fra person til person, så guiden er ikke 100% sikker. Jeg håber nu at du kan bruge den alligevel.
Mange hilsner
Mikkel :)