hvordan gør man?
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
det jeg egentlig vil vide noget om er, hvordan mændene i disse porno videoer har så let med at få dem med i kanen. Bruger de nogle specielle tricks? Håber i vil svare hurtigst mulig, hilsen en nysgerrig kal på det seksuelle område.

Svar:
Hej med dig
Det er super godt at du skriver og spørger!
Først synes jeg at vi skal løse mysteriet om reptilen (1), og bagefter får du mit svar omkring Pornofilm (2).
1. Reptil betyder krypdyr. I dyrefamilien er krybdyr f.eks - slanger, krokodiller og øgler. Jeg har godt nok aldrig hørt det blive brugt om en kvindes kønsdele. Pussy derimod betyder fisse eller kusse. Pussy kommer fra engelsk og betyder kat, eller missekat, og bliver normalt brugt om kvinders fisse. Google Oversæt laver ikke altid helt perfekte oversættelser. Det kan gå an, men den er ikke altid god nok.
Men det du egentlig ville vide var, hvordan mænd i pornofilm har så let ved at få kvinder med i seng.
2. Ser du, pornofilm er bygget op ligesom alle andre film, hvor det du ser på filmen er planlagt i forvejen. De har et manuskript, hvor der står hvad de skal sige til hinanden i filmen, og de har en film-instruktør som fortæller dem hvordan de skal snakke og hvordan de skal dyrke sex i filmen. De mænd og kvinder du ser i pornofilm er (porno)skuespillere, som lever af at være med i den slags film, det vil sige at det er et arbejde for dem og at de får løn for det.
Så når du ser en pornofilm og tænker over hvordan mænd så nemt kan få kvinder med i seng, så skal du vide at det hele er planlagt i forvejen. Det handler ikke om at mændene er gode til at få kvinderne med i seng eller at de bruger specielle tricks, tværtimod. Instruktøren har fortalt dem at de skal dyrke sex sammen og at det skal optages.
En lille bonus-info til dig - Hvis du tænker over hvorfor mænds pikke i pornofilm nogle gange er kæmpe store, så er det fordi at de er blevet valgt netop på grund af deres store pikke. Det kan ofte få andre, som ser pornofilm, til at føle at deres pikke er små, men det er ikke tilfældet. Det er normalt i pornofilm at have kæmpe store pikke. Så hvis du føler for at måle din pik med andres, så undgå at måle den i forhold til dem i pornofilm, men brug i stedet dine kammerater på din egen alder.
Jeg håber du fik styr på hvad reptil betyder og hvordan mænd får kvinder med i seng i pornofilm.
Mvh
Casper