Hvordan gør man?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hejsa jeg er en dreng på 13 år jeg har aldirg prøvet at onenere og vil gerne lære det, så jeg tænkte at jeg lige kunne skrive herind til jer. jeg håber at i vil svare og i ikke synes at det er et klamt noget jeg har skrevet ind til jer.

Svar:
Hej med dig.
Tak for dit spørgsmål. Rigtig fint du skriver herind, når du aldrig har prøvet det før. Det er helt okay og slet ikke klamt at spørge.
Man man kan faktisk onanerer på flere måder. Men det mest typiske er hvor man ruller forhuden frem og tager fat om penis og så trækker hånden op og ned. På den måde vil forhuden ”rulle”, så opstår en energi der gør at man får udløsning. Nogen bruger også glidecreme så det glider lidt nemmere frem og tilbage. Ellers synes jeg bare du skal prøve dig frem, så du finder ud af, hvad du selv synes føles bedst.
Hvis du gerne vil vide mere kan du også læse artiklen: Onani for drenge, som ligger herinde i Cyberhus.
De bedste hilsner Sine