Hvordan gør man?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej Cyberhus:-) Først og fremmest vil jeg gerne takke jer for en fed brevkasse. Jeg har fået svar på mange ting som jeg gik og spekulerede over. Jeg har et spørgsmål om onani... Jeg har hørt fra mange og læst mage stæder at når man onanere får man en helt ubeskrivelig og fantastisk følelse. Jeg har prøvet, men der kommer ikke rigtigt nogen følelse ud af det. Hvorfor får jeg ikke en orgasme? Hvad er det jeg gør forkert? Jeg vil rigtig gerne have hjælp til hvordan man gør, så jeg kan lære det. Håber at i vil hjælpe mig:-) Tak på forhånd. Kærlig hilsen mig... Ps. jeg ville have det lidt underligt med det hvis det var en mand/dreng som svarede på det her:-) Haha:-)

Svar:
Kære pige 13 år.
Tak for din ros af Cyberhus brevkassen;-)
Der er mange måder at onanere på, den ubeskrivelige og fantastiske følelse mange beskriver er meget forskellig når man spørger hvad de føler.
Nogle mærker en stille summen i skridtet når de rører klitoris, andre oplever en eksplossion som føles som en elektrisk udladning. Klitoris er sammenlignelig med drengens penishoved. Der er ekstremt mange nerveender som ender ud i hovedet og klitoris. Ved at røre ved, gnide, nullre og stimmulere klitoris (mere eller mindre direkte på "knoppen") i et stykke tid kan du måske mærke en summen.
Når du bliver opmærksom på de impulser der kommer i dit underliv, vil de måske blive stærkere og stærkere og du vil måske opleve en klitorisorgasme. Det er langt fra alle piger/kvinder som oplever dette. Måske vil du kunne mærke noget, hvis du bruger bruseren når du er i bad. Prøv at lade strålerne ramme klitoris. Nogle piger/kvinder oplever at det næsten kan gøre ondt når strålen rammer, så vær varsom og start med en blød vandstråle. Det er en rigtig god ide at have tålmodighed. Det er ved at lege med dig selv, at du lærer din krop og dens reaktioner at kende.
Sommer varme hilsner Mette.