Hvordan gør jeg?

brevkassespørgsmål

Hvordan gør jeg?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej Jeg har en kæreste og vil helt vildt gerne have sex med hende. Mit problem er bare, at jeg ikke ved hvad jeg skal sige til hende, eller hvad jeg skal gøre for at hun ikke misforstår mig hvis jeg snakker med hende om det.? Jeg vil også gerne vide, om i har nogle råd/tips til at komme igang? Hilsen En lidt genert og nervøs på 15

Svar:

Hej med dig

Det er meget normalt, at være nervøs og genert i din alder. Især fordi det du skal snakke om, handler om, at have sex med din kæreste for første gang. Så jeg kan godt forstå du skriver og stiller de spørgsmål, nu når det er så nyt for dig.

Jeg tror det ville være rigtig godt, hvis du tager en snak med hende om din lyst til hende og hvor du i snakken også beroliger hende, så hun f.eks. ikke føler sig presset til, at have sex med dig. Hvis du forklarer hende det ligeud, så tror jeg heller ikke der er noget hun kan misforstå ved det.

Du kunne sige noget, i stil med. Du har gået lidt tid og haft rigtig meget lyst til at have sex sammen med hende. For at berolige hende, kan du fortælle du selvfølelig kun har lyst, hvis hun føler sig klar til, at have sex med dig og du vil gøre det i den hastighed, hun føler er rigtig, så det ikke kommer til og gøre ondt på hende.

På den måde, er der stor chance for, at hun føler sig tryg ved, at skulle have sex sammen med dig. Så hun også får lyst til, at have sex med dig, fordi du tænker på hvordan hun har det, når i har sex.

Hvis i finder frem til, at i begge har lyst til hinanden. Så er det vigtigt du lytter til hende og går roligt frem. Først og fremmest skal i finde et roligt sted, hvor i kun er jer 2, så i begge slapper helt af. På den måde vil hendes skede være mere klar og åben til dig, fordi hun er afslappet. Derefter er det vigtigt, at i har et forspil, hvor hun bliver helt våd, inden du stikker din penis op i hende. Når i kommer frem til det punkt, hvor den skal op i hende, så gør det helt roligt, så hun ikke bliver skadet. Så lyt til hende, om det er i orden det du gør og spørg om du kan gøre det lidt hurtigere og kommer lidt længere op i hende, eller om det gør ondt på hende. Hvis hun siger du skal stoppe, så skal du også respektere det, for det er hendes valg.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw