Hvordan føles det for drengen
brevkassespørgsmål af
Gameren
16 år
Hey
To piger fra min klasse har kneppet en dude sammen og det har jeg tænkt meget på.
Mit spørgsmål er hvordan får en dreng muligheden for og have en trekant med to piger.
Har prøvet og forestille mig det men vil også gerne vide hvordan det egentlig føles for man kan jo kun gøre det med en pige af gangen.
Det var bare det sorry hvis det er et dumt spørgsmål da jeg ikke ved det store om sex

Svar:
Hej med dig :-)
Jeg kan godt forstå du er nysgerrig og lidt undrende :-)
At få muligheden for en trekant sker, især i din alder, ikke super ofte, og selvom der er mange både mænd og kvinder, som tænder på tanken om en trekant, så er det langt fra alle, som får muligheden. Hvis man ønsker at prøve, handler det nok lidt om en blanding af held og at man selv er opsøgende omkring det. Man kan jo finde det meste man søger på nettet, og på den måde vil mange kunne få deres lyster dækket ved at søge efter folk med samme seksuelle ønsker. At finde folk i ens omgangskreds eller i byen, som er interesseret i en trekant, er lidt sværere, da det for mange vil være grænseoverskridende at skulle have en trekant.
Du spørger også, hvordan det føles for fyren at have en trekant, for som du selv skriver, kan man jo kun være sammen med én pige ad gangen. Af den grund er følelsen for fyren derfor nok ikke så meget anderledes end ved sex kun med én pige, men det er derimod mere det spændende i, at der er to piger, og at man har muligheden for at være sammen med dem begge eller se dem sammen. Selvom fyrens penis kun stimulerer én pige ad gangen, har fyren jo stadig også mulighed for at stimulere den anden pige på anden vis. Jeg tror derfor, at det rent psykisk kan føles lidt mere spændende for fyren at have en trekant, men at det fysisk egentlig er meget det samme :-)
Jeg tænker forresten heller ikke at der findes dumme spørgsmål, fordi det altid er godt at man ønsker at blive klogere. Så du er meget velkommen til at skrive igen, hvis der er mere du er i tvivl om.
Mange hilsner
Christina.