Hvordan får man en større pik?

brevkassespørgsmål

Hvordan får man en større pik?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej jeg er en dreng på 13, og ville meget gerne have en længere pik.

Den er 18 cm. nu, og jeg har onaneret i 4 år, men jeg ville gerne have en længere pik, bare

en 24 cm. ville være dejligt.

Men hvordan får man en længere pik?

Svar:

Hej med dig..

Man kan ikke bestemme hvor lang ens pik skal være, fordi det er noget som naturen sørger for, altså noget der ligger i dine gener. Der er mange produkter der prøver at overbevise folk om at det giver en større pik, men de virker ikke. Den eneste måde det kan ske på, er gennem en operation.

Når det er sagt, så tror jeg du skal være gald for din størrelse.. gennemsnit størrelsen på en pik er ca. 10-20 cm i stiv tilstand og en på 24 er ikke altid lykken, fordi der er nogle piger der kan synes den er for stor.. Så vær du gald for din, som den er.:) Du kan læse mere om størrelser her.

Hej igen

Venlig hilsen

Erroll

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål