Hvordan?
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Jeg er bange for at Onanere.
Fordi jeg tror det vil gøre ondt.
Hvordan føles det?  Jeg er bange
... Jeg har prøvet det før, men det
sve. Jeg er bare bange for at gøre det
med fingrenr oppe i du ved nok. jeg har
hørt om at gøre det med et bruserhoved,
Men jeg forstår det Stadig ikke,  hvordan
Gør man det?
Spørgsmål: Hvordan føltes det at gøre det med "finger"?
Hvordan bruger man Bruserhovedet?

Svar:
Hej med dig,
Jeg kan godt forstå, at du er en smule nervøs, for det er en helt ny verden for dig! Men jeg kan med glæde fortælle dig, at der er ikke noget at være nervøs for :)
Onani er rigtig dejligt og noget du kan nyde med dig selv. Det, det handler om mest af alt er, at gøre det der føles dejligt for dig og at lytte til din krop. Det er ikke meningen at det skal gøre ondt. Hvis du er jomfru, kan det muligvis gøre ondt at føre fingrene op i skeden, da du kan komme til at ramme jomfru-hinden. Men jeg synes ikke du skal være bange for at prøve dig frem stille og roligt. Så er det bare at stoppe igen, hvis det gør ondt.
Med brusehovedet kan du med vandstrålen (i stedet for fingrene) stimulere klitoris, som giver en anderledes og dejlig følelse.
Vi har tidligere skrevet en artikel herinde, der handler om onani for piger. Der er nogle rigtig fine tips til hvordan man onanerer, og der står lidt om hvad klitoris er og hvor man finder den. Du får linket her
Håber du kunne bruge mit svar :)
Venligst,
Joni