hvordan??
brevkassespørgsmål af
Anonym
21 år
Jeg har nogle spørgsmål.
1 Har i nogle råd til hjemmelavet sexlegetøj uden kondom.
2. Da jeg så hetro porno var min pik stiv, men ikke hård stiv,
da jeg så kiggede på homoseksualt porno, blev min pik
mega hård. Jeg er jo 21 år, så jeg er færdig "bygget"

Svar:
Hej med dig.
1. Jeg søgte lidt rundt på nettet, og fandt dette bud på en hjemmelavet kunstig vagina. Der skal kun bruges to svampe, en latexhandske og et glas/anden beholder. Dog skal du huske at bruge vandbaseret glidecreme, da der ellers godt kan være lidt "modstand" i handsken. Du kan se, hvordan den laves ved at klikke her.
2. Jeg tror ikke, du skal lægge så meget i, hvilken slags porno du tænder på. Nogle gange tænder man på nogle helt anderledes ting, når man ser porno, end man tænder på i virkeligheden. Det er helt normalt at opleve, at man kan tænde på noget meget atypisk, når man fx onanerer, fantaserer eller ser porno.  Derfor tror jeg også, du nærmere skal tænke over, hvad du tænder på i "det virkelige liv". Hvis du har mere lyst til at kysse drenge end piger, er du måske mest til drenge. Hvis du slet ikke har lyst til at kysse med drenge, er du til piger. Det kan også være, du er lidt til begge dele. Der er ikke så meget andet at gøre end at prøve sig frem, og altid mærke efter hvad man har det godt med.
Jeg håber, du kan bruge mit svar.
Venlig hilsen
Tanne