Hvor meget sæd kommer der?

brevkassespørgsmål

Hvor meget sæd kommer der?

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 14 år 1 uge siden

Hej :) det er dejligt man ka skrive ind til brevkassen. Jeg har en kæreste og jeg elsker ham og har heller ikke noget imod blowjobs. men jeg tør ikke at han kommer i min mund mere. for min eks kæreste gjorde det 1 gang og der kom SÅ meget. Jeg fik to hele mundfulde, som jeg sank før jeg gav op og tog den ud af munden og der blev den ved med at sprøjte! Er det normalt der kommer så meget? det kan jeg nemlig ikke lide. Bagefter vblev min eks ked af det og sagde han ikke vidste om det var fordi han var kommet til at tisse i min mund det er bare klamt! så hvor meget sæd er det normalt det kommer!? min kæreste nu synes nemlig det er træls jeg ikke bare vil synke det. jeg kan bare ikke sluge så meget, 3-4 gange skal jeg jo synke så, det kan jeg ikke li.

Svar:

Hej pige, 17 år

Tak for dine roser til brevkassen. Vi er rigtig glade for at du og andre unge skriver herind med alle jeres gode spørgsmål.

Det lyder ikke særligt rart, det du beskriver. Jeg kan godt forstå at du syntes det var ubehageligt at der kom så meget sæd. Jeg har fundet ud af at den normale sædmængde ved sædafgang er ca. 8 milliliter, hvilket er meget, meget lidt. Det kan godt føles som en del når man får det i munden, særligt fordi der er meget tryk på når det kommer ud, men det du beskriver lyder som om der var meget mere end normalt.

Grunden til at der var så meget er højst sandsynligt at han ikke er kommet i lang tid. Når fyre går længe uden at komme, bliver sædmængden større.

Din eks-kæreste kan ikke være kommet til at tisse dig i munden. Tis og sæd kommer godt nok ud det samme sted, men der bliver lukket for blæren når pikken bliver stiv, så det kan ikke lade sig gøre at tisse mens man har sex. Så bare rolig - det er i hvert fald ikke det der er sket.

Jeg tror ikke du skal være bekymret for at det sker igen, medmindre der går meget lang tid i mellem at din kæreste kommer. Hvis du stadig ikke har lyst til at han kommer i din mund synes jeg bestemt ikke du skal gøre det, men hvis du har lyst til at prøve, kunne I måske starte med at du giver ham et blowjob eller håndjob hvor han kommer et andet sted, så du kan se hvor meget der kommer.

Jeg håber jeg har kunnet hjælpe dig og har du flere spørgsmål skal du bare skrive igen.

De bedste hilsener,

Henriette.