hvor langt op ?

brevkassespørgsmål

hvor langt op ?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

hej.

jeg har læst om at man kan onanere ved hjælp af en gulerod/ agurk, hvor langt skal den eneligt op i røven ?

Svar:

Hej med dig..

Det er helt op til dig selv og det handler kun om, hvad du synes føles rart. Men jeg tror de fleste synes det er rart at starte lidt stille og roligt og prøve lidt ad gangen. Der er ingen regler for hvor langt noget skal op for at det er dejligt. Men der er lige et par ting du skal huske på...

Det bedste er, at vælge noget som ikke kan knække af, fordi det kan skabe problemer, hvis der ligger en halv gulerod i endetarmen og så skal man til læge. Og lige meget hvad du vælger, er et kondom ude på en rigtig god ide. Simpeklthen for at forhindre bakterier i at komme op i enden.

Så husk de to ting og så ellers bare lege med det og finde ud af hvad du bedst kan lide..

Venlig hilsen

Erroll

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål