Hvor kan det købes
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej. Jeg vil rigtig gerne købe en dildo til mig selv. Jeg er blevet lidt træt af at onanere med mine fingre, det hjælper ikke rigtigt. Men jeg ved at mine forældre, aldrig ville give lov. Og de ved ikke engang at jeg onanere. Hvordan kan jeg få fat i en uden mine forældre ligger mærke til det?

Svar:
Hej med dig
Kan godt forstå du er nysgerrig og har lyst til at afprøve noget andet end fingeren når du onanerer.
I Danmark skal man dog være 16 år før man må løbe sexlegetøj, som eksempelvis en dildo, så det er ikke rigtig en mulighed.
Så hvis du vil prøve med noget andet bliver du nok nødt til at være lidt kreativ med det du har derhjemme.
Det kan egentlig være hvad som helst. Det vigtige er at det ikke har skarpe kanter eller er for stort, så du kommer til at gøre skade på dig selv.
Og så er det selvfølgelig også vigtigt at du altid bruger et kondom. De ting som ikke lige præcis er lavet til onani kan have en masse bakterier på sig eller indeholde stoffer som ikke er gode at få op i skeden. Derfor er det vigtigt at du kommer et kondom på, så du ikke risikerer at få en infektion og blive syg.
Mange hilsner
Julie