hvor gammel skal man være for at få en dildo i fissen
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
hej jeg er en pige på 12 år og jeg vil gerne vide hvor gammel man skal være for at få en dildo i fissen

Svar:
Hej Pige 12 år.
Den seksuelle lavalder er 15 år, det betyder at du skal være fyldt 15 år, før du må have sex med andre eller andre må komme en dildo op i din fisse.
Men du må gerne onanere selvom du ikke er fyldt 15 år. Det kan faktisk være en god måde, hvorpå du kan lære din krop bedre at kende.
Du skal dog være 18 år før du må købe sexlegetøj fx dildoer. Det skal du fordi sexlegetøj er for voksne. Det kan godt være ret voldsomt med dildo og alt det, når du ikke er ældre end 12 år.
Hvis det er fordi du har lyst til at prøve at onanere og stikke noget op i dig selv, så kan du jo prøve med en finger eller to.
Jeg håber du kan bruge mit svar :)
Sommerhilsner Mie