hvor gammel skal man være?
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
hej jeg er en pige på 12 år jeg er nogle gange rigtig liderlig og så får jeg lyst til at have en dildo/vibrator og så vil jeg spørge hvor gammel skal man være for at købe det?

Svar:
Hej med dig.
Tak for dit spørgsmål. Jeg kan fortælle dig at man skal være 18 år, for at købe sexlegetøj, dildo og vibratorer i sexbutikker. I nogle butikker skal man kun være 16 år, men det kan være forskelligt. Det gælder både butikker på internettet og butikker i virkeligheden.
Det hjælper jo selvfølgelig ikke så meget dig, når du har lyst til at have en dildo eller en vibrator. Indtil du er gammel nok til at købe en dildo, så kan du måske udforske din krop og prøve at ornanere på nogle forskellige måder, når du føler du bliver liderlig. Der er en artikel her som hedder onani for piger, prøv og læs den, den kan måske inspirere dig. Der står også lidt om hvad du kan bruge istedet for en dildo. Du kan læse artiklen ved at trykke her.
Håber du kan bruge svaret. Pas godt på dig selv.
Sommerhilsner fra Bibi