Hvor gammel skal man være
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Jeg er en dreng, som meget snart bliver 15 år. Jeg kunne vildt godt tænke mig et sexlegetøj, men jeg ved ikke hvor gammel skal være for at købe et legetøj. Og hvis du ville hjælp mig med at finde ud af det ved en speciel butik ville det hjælp mig meget.
kh mig

Svar:
Hej med dig
Man skal være 15 år for at kunne købe sexlejetøj, men rigtig mange sexbutikker sælger ikke til unge under 18 år. På nettet skal man have et kreditkort til at betale med og det kan man også først få som 18 årig. Det betyder altså at det er lidt svært at få lov til at købe sexlegetøj som 15 årig, uden at få hjælp til det. Grunden til at det er sådan er at mange mener at det er bedst at vente med at eksperimentere med sexlegetøj indtil man har prøvet at udforske ens seksualitet med sig selv og med andre.
Venligst Marianne