hvor går spermen hen
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
nej jeg synes ikke helt jeg har fået svaret. nu stiller jeg spørgsmålet på en anden måde. sidst jeg onanerede. onananerede jeg og så stoppet i 2-3 secunder. og onaneret videre og fik udløsning. så vil jeg spørgere. ku der have blevet sperm i kroppen som skulle ud fordi jeg stoppede i 2-3 secunder? og så vl jeg også spørger vis jeg stopper med onani. vor går det sperm jeg har haft i mig hende. efter?

Svar:
Kære dreng 16 år
Rigtig fint at du skriver herind igen.
Du skal ikke være bekymret, der sker ikke noget ved at stoppe med at onanere og så begynde igen, eller hvis du helt valgte at stoppe med at onanere. Sperm er ikke skadeligt for din krop, det er en del af din krop.
Spermen bliver i det der hedder prostata, indtil udløsning. Det har intet at gøre med om du stopper og holder igen.
Læs også min tidligere besvarelse en gang mere her
Venlig Hilsen
Sascha